לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

עיסוי איורוודה seed

עיסוי איורוודה seed - ספא בוטיק דרך הגוף - דרך גוף
עיסוי איורוודה seed - ספא בוטיק דרך הגוף - דרך גוף
מאת: דרך הגוף


עיסוי איורוודה Seed קלאסי הוא עיסוי הדגל אצלנו בבית. טכניקה ייחודית ועתיקת יומין, המביאה את המטופל מעבר להנאה והרגעות אל עבר איזון כל מערכות הגוף.

איורוודה, שפירושה מסנסקריט ?מדע החיים?, היא שיטת הרפואה הראשונה בהיסטוריה האנושית, ושורשיה ניטעו כבר לפני למעלה מ-5000 שנים. ככזאת, עקרונותיה מצויים ברפואה הקונבנציונלית, ברפואה הסינית ובשיטות רפואה של תרבויות נוספות. האיורוודה מבוססת על יכולתו של הגוף המאוזן לרפא את עצמו.

עיסוי איורוודי תורם הן במישור הגופני והן במישור הרוחני, ומסייע לכל מערכות הגוף לתקן ולחדש את עצמן. כאשר נהנים ממנו באורח סדיר, ניתן להרפות מתח מהשרירים, לרכך את הגוף, להחזיר יכולת תנועה למפרקים נוקשים, לסלק רעלים בלתי רצויים ולהמריץ את מחזור הדם והלימפה.

עיסוי איורוודה seed במקורו מגיע מאזור פונה בהודו. טכניקת האיורוודה סיד היא טכניקה של טיפול עיסוי יסודי ועמוק. אחת מתוך מספר טכניקות עיסוי שמבוססות על שיטת האיורוודה, וייחודה הוא בשילוב "החומר " שמשמש בטיפול ובעובדה שהמטופל שוכב על הרצפה ולא על מיטה כמקובל.

להבדיל מעיסויים שנשענים רק על שמנים, שבעיקר מחליקים על הגוף, טיפול איורוודה סיד מתבצע תוך שימוש משולב בכמות לא גדולה של שמן שומשום בכבישה קרה ואבקה מצמח הקלמוס, שתכונותיו האנטיספטיות יעילות לניקוי רעלים הוא אף מסייע להמרצת מחזור הדם. השמן מחמם את הגוף והחיכוך הנוצר בינו לבין האבקה מאפשר למטפל " להיכנס פנימה", להגיע לרקמות העמוקות ולהביא לשחרור מיטבי של מכלול השרירים והמפרקים שגמישותם מועדת לפורענות הלחץ, גם אם לא תמיד מרגישים אותו.

הטיפול אורך כשעה וחצי ואינו פוסח על אף אזור מאזורי הגוף- מהקודקוד ועד אחרונות בהונות כף הרגל . בבחינת "פירוק של הגוף והרכבתו מחדש": טיפול שמפרק את המתחים שנצברו בכל אבריו, משחרר אותם ומאתחל אותו מחדש. המטופל שוכב על מזרן שפרוש על הרצפה. שכיבה על הרצפה מקרקעת את הגוף בצורה טובה יותר ומעניקה למטפל הרוכן מול המטופל חופש תנועה עם כל משקל גופו ולא רק עם הידיים.

דרך הגוף בספא במרכז ?דרך הגוף? אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים. בחרנו להביא אליכם טכניקה ייחודית בשיטת איורוודה סיד שמגיעה במקורה מפונה שבהודו.

כל הפעילויות של ספא בוטיק דרך הגוף:

דרוש.ה מטפל.ת איורוודה תנתן הכשרה מקדימה

דרוש.ה מטפל.ת תנתן הכשרה

לספא בוטיק דרך הגוף, המתמחה בעיסוי איורוודה Seed, דרושות מטפלות. עם נסיון בעבודת גוף (לא בהכרח עיסוי), יכולת מעולה לעבודה בצוות ורצון ללמוד את טכניקת הטיפול הייחודית שלנו.» עם דרך הגוף

שיתוף חברים
עם : דרך הגוף